уторак, 13. март 2012.

Шест месеци у Мађарској

Прошле недеље се навршило тачно шест месеци од како сам стигао у Мађарску. Нисам много писао о својим искуствима овде понајвише зато што су ми се у успоредби са Индијом, та искуства чинила некако обична и неупечатљива. А и лењост је допринела тој пасивности, да се не лажемо :). Од онога што се десило током овога времена и о чему вреди писати, детаљније ћу описати у посебним постовима. Овде ћу само направити мали преглед ових шест месеци.


Дневна рутина ми је била одлазак на посао, поподневни одмор од пар сати и излазак у град увече. Итако је било првих пар месеци. Наравно, тај темпо веома брзо замори човека, тако да сада ретко и излазим. Пошто зима и није најбоље време за путовање, нисам много ни мрдао из Будимпеште (десетак дана за новогодишње празнике у Пољској и три дана у Грацу). Али, како се време сада пролепшава, биће и више путовања о којима могу писати. Овај четвртак и петак ће бити нерадни, и продужени викенд користим за обилазаг Салзбурга, док ћу за рођендан у априлу ићи у Холандију. А надам се да ће бити још и других путовања.

Немам велико друштво овде и највише времена проводим са Владимиром и Сандром (које сам већ спомињао), а повремено и са Жужи (једна од ретких чланова AIESEC-a која воли да излази са практикантима). Познајем и још доста других практиканата, али ретко са њима нешто организујем. Пре два месеца се Ола доселила овамо (и она хоће да ужива у Будимпешти :)), па сада са њом и проводим највише времена.

Е, сада када сам направио овај мали преглед, могу да кренем са постовима са конкретним догађајима...

П.С.

Умало да заборавим. Пре неколико месеци ми је у клубу пришао и загрлио ме један момак. Када сам мало боље погледао, успео сам да га препознам. Ференц, мој бивши цимер из Индије! Мали свет :)

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.