понедељак, 24. јануар 2011.

Опет Гоа

Претходна посета Гои ме је толико одушевила, да сам одмах тада решио да ћу опет доћи. То обећање самом себи сам испунио овог викенда, а са мном су били још и Филип, Вивијани и, наравно, Ола. Овога пута смо ишли у јужну Гоу, на плажу Палолем, познату по томе што је тамо сниман део филма Борнова надмоћ (други наставак). Још један разлог за одабир баш те плаже је чињеница да тамо ради једна Олина другарица, коју она познаје још из Џајпура.

Воз је кренуо на време са станице и путовали смо целу ноћ. Једино вредно помена током
путовања је чињеница да смо се смрзли, пошто је већина Индијаца отворила своје прозоре, иако није било никакве потребе за тим. Али, за разлику од прошлог пута, успели смо да се наспавамо (помогло је и то што се нисмо сударили :)). По доласку у Мадгаон смо узели рикшу до аутобуске станице, где смо се укрцали у локални аутобус (овог пута је био паркиран и нисмо ускакали упокрету :)). По доласку у Палолем су нас на станици дочекали локалци који издају собе и колибе туристима и одмах смо имали леп избор јефтиних соба. Изабрали смо мало скупљу варијанту (300 динара по особи), али је смештај био леп, чист и 30 метара од плаже.

Чим смо оставили ствари, упутили смо се на плажу и ушли у први ресторан који смо видели.
Наравно, није био најјјефтинији избор, али морска храна је у Гои веома јефтина, тако да о
томе не морамо бринути. Ја сам убрзо приметио и да сам заборавио да понесем једну од
битнијих ствари за свако путовање – новац. Срећом, Филип је имао довољно новца на свом рачуну да ми позајми, тако да то није прерасло у већи проблем. По обављеном ручку смо изнајмили бродић за нас четворо и ишли у потрагу за делфинима. Пошто ни после пола сата вожње нисмо могли да их нађемо, направили смо паузу на малој плажи, приступачној само са мора. Плажа је прелепа и веома чиста (лако се примети чим нема Индијаца) и једино је штета што нисмо дуже могли да останемо. Али, делфини су нас чекали, и чим смо кренули назад, видели смо још неколико бродића како јуре у нашем правцу. Придружили смо се потери, која је изгледала као потрага за Моби Диком, а један од делфина нас је почастио и салтом. У том тренутку се изнајмљивање бродића у потпуности исплатило. По повратку на плажу смо се мало купали у лепој, топлој води, док је Филип свирао свој саксофон (али овога пута није привукао велику групу људи. Само два пса, од којих је један и певао :)).

Утом смо отишли назад на туширање и припремање за вечеру, где смо се нашли са Олиним пријатељима из Џајпура, Јулијом и Варуном (Рускиња и Индијац). План је био да после вечере одемо на „глуву журку“, односно, журку где сваки посетилац добије слушалице и игра уз музику по свом избору (нешто слично има сада и на Егзиту), али смо одустали од те идеје, зато што се за улаз плаћало 500 рупија, а нисмо хтели дуго да остајемо. Тако смо се определили за алтернативу – да купимо пиће и седимо на плажи и сами се забављамо. Много јефтинији и, по мени, забавнији избор. Доста дуго смо седели на плажи, а чак ни плима није успела да нас отера.

Следеће јутро смо релативно рано устали, пошто смо морали да се одјавимо из соба до 11. Након што смо пренели ствари из наших соба, отишли смо на плажу и тамо провели већи део дана купајући се и одмарајући. Нажалост, ово није дуго потрајало, пошто је наш воз кретао у 6, што је значило да већ око 4 морамо да кренемо назад. Ипак смо успели да одемо на још један веома укусан оброк (ја опет јео ајкулу :)), и да узмемо такси до железничке станице, чиме смо знатно скратили путовање. Уследио је повратак у Мумбај и уобичајену свакодневницу...

У возу
На плажи

Палолем
Усамљена плажа

Са Олиним пријатељима
Ни плима не може да нас отера :)

4 коментара:

1. Vidim ludo se provodiš na plaži,dok kod nas snega do kolena!! :(
    Nabaci malo boje,neće malo sunca da ti škodi!

ОдговориИзбриши
  2. Ви бар можете да се грудвате :). А што се боје тиче, једина боја коју могу да набацим је црвена, тако да сам одустао од тога. Ионако ми овде та белина баш користи :)

3. Plaže djeluju privlačno. A vjeruj da ni sam ne volim sunčanje.
    pozdrav

ОдговориИзбриши
  4. Плаже у Гои су феноменалне, а ова је била чак и боља од просека, зато што даје осећај приватности. Сунчање - бљак :)

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.