понедељак, 10. јануар 2011.

Божићни викенд

Навикао сам да за свако Бадње вече вечерам рибу, тако да сам у четвртак замолио Олу да купи паковање рибљих штапића за вечеру (раскошно, зар не? :)). Наравно, продавница није имала штапиће, па је Ола решила да ме почасти другим смрзнутим божићним јелом – поховане макароне са сиром. Гледајући данас слике са прославе Божића у Суботици, чини ми се да сам ја најмање одступио од традиционалног обележавања празника: нисам јео рибу, али нисам ни пуцао, напијао се и носио четничке симболе. После празничне вечере смо гледали филм и отишли на спавање.
Ујутро сам поранио и назвао шефа да замолим за слободан дан, који сам и добио. Ола је такође добила слободан дан, али, пошто није њен Божић, она је јавила на посао да има стомачних тегоба и да би и за њу и за колеге било боље када би она остала код куће :). Нешто се размишљам да можда и ја развијем сличе здравствене проблеме око славе, али још је радно за планирање тога :). Јутро смо провели одмарајући се и излежавајући се. Тек око 3 сата смо решили да идемо до центра на доручак. Обукао сам једну од мајица које сам купио у Гои и опет сам био у центру пажње свих пролазника. Морам овде да објасним да овде, када се белац не обуче у одело и кошуљу, већ обуче нешто не-европско, то је исто као да је узео фломастер и себи на чело написао „богати туриста“. Наравно, једва сам се одбранио од истих оних просјака који ме ни не погледају када ујутро идем на посао.
На изласку из ресторана, Оли је пришла једна плавуша, за коју се испоставило да је филмски агент и да тражи статисте за филм. Опет се радило о великој продукцији (чак је опет исти главни глумац) и требало је да дођемо у недељу на снимање филма Дон 2. Колико знам, први део овог филма је један од најпопуларнијих филмова снимљених последњи година. Ускоро ће стварно људи на улици да ме препознају из филмова :). После ручка смо отишли до железничке станице, пошто тамо има посебан шалтер за туристе (у сваком возу постоји резервисан одређен део карти искључиво за туристе који немају времена да чекају у предугачким редовима са Индијцима) и купили карте за Гоу. Опет ћемо ићи за две недеље. Карте су сада биле три пута јефтиније него за Нову годину. После тога смо кренули кући, али, пошто смо заборавили да је петак, упали смо у највећу гужву и нисмо успели да изађемо из воза на време, већ смо отишли три станице даље, па смо морали да се враћамо. За то су делимично криви Индијци који су хтели да нам помогну, иако нису знали одговор на наше питање. Међутим, на крају смо ипак стигли кући и остатак вечери смо провели мирно, гледајући филм на лаптопу. Пробали смо и да назовемо ону девојку, да је питамо за детаље око снимања, односно, где треба да дођемо, али се испоставило да нам није добро записала свој број телефона! Изгледа да ће моја филмска слава морати да сачека мало :)
Суботу смо провели знатно активније – били смо у луна парку. За 1500 динара смо купили карту, а наредне три посете су бесплатне! Цело послеподне смо се возали, али нисам уживао колико сам очекивао. Делимчно зато што ниједна вожња није успела да ми подигне ниво адреналина, а делимично и зато што мислим да сам прерастао овакав вид забаве... Мада, мислим да је највише зато што сам одмах на почетку ишао на једну глупу вожњу због које ми је цео дан било мука, па нисам могао да се опустим на наредним вожњама. Ипак, мислим да ћу више уживати у аква парку следећег викенда :)
У недељу смо опет ишли у центар на ручак, али је овог пута са нама ишао и Виктор. Интересантно, опет смо срели ону девојку и пожалили смо јој се да нисмо могли да је контактирамо. Испоставило се да је заборавила да напише последњу цифру свог телефонског броја, али нам је сада дала визит-карту, па планирамо да јој се јавимо чим будемо имали времена за снимање. Сада имам и свог филмског агента :). Цео дан смо провели опуштајући се, били смо у биоскопу, а увече смо опет гледали филм на лаптопу.
На крају, могу рећи да је овај Божић био много другачији од свих претходних, али сам се лепо одморио и опустио и сада имам више енергије за наредну недељу. А и требаће ми јер ми предстоји решавање неколико актуелних проблема – борба за депозит од претходног стана, натезање са сервисом за поправку лаптопа, организовање активности за следећи викенд и ко зна шта још...

Бледило је узроковано вожњом са горњег снимка
Принц и жаба :)

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.